4 hlavní důvody, proč nemeškat s implementací CRM systému

Víte, co je pro váš byznys skutečně důležité? Nejsou to vztahy s dodavateli ani loajalita zaměstnanců. Klíčoví jsou zákazníci, a to bez ohledu na obor, ve kterém se pohybujete. Kdo se chce udržet na trhu, musí si je předcházet. Nabídněte jim více než konkurence a zajistěte špičkový servis pro všechny klienty bez výjimky. Jak vám v tom pomůže CRM systém? Pochopíte díky němu jejich chování a skutečné potřeby.

 

Co je CRM systém?

Co je CRM? Pod zkratkou se skrývá customer relationship management neboli řízení vztahů se zákazníky. Zjednodušeně jde o strategii, jejímž cílem je uspokojení zákazníků a navázání dlouhodobých vztahů. Hlavním nástrojem pro realizaci je pak CRM systém – sofistikovaný software, který sbírá a organizuje veškerá důležitá data.

 

1) Lepší organizovanost informací

Zapomeňte na stovky samostatných dokumentů ve Wordu či Excelu a všudypřítomné papírky s poznámkami. Díky CRM systému budete mít veškeré informace o klientech a zakázkách na jednom místě. V případě cloudového řešení získáte možnost nepřetržitého přístupu.

 

2) Efektivnější komunikace s kolegy

CRM umožňuje snadné sdílení informací. Na zakázkách tak mohou pracovat všichni členové týmu, aniž by mezi nimi docházelo k nedorozuměním. Bylo prokázáno, že zákazníci, kterým se věnuje více zaměstnanců, mají mnohem větší tendenci setrvat a nepřecházet ke konkurenci.

 

3) Vylepšení zákaznického servisu

CRM systém vás v dostatečném předstihu upozorní, že klientovi brzy vyprší smlouva nebo dojdou zásoby zboží. A nejen to. Na základě dat budete schopni nabízet související produkty či služby, aniž byste obtěžovali nesprávné zákazníky. Cross-selling a up-selling jsou s CRM systémem mnohem efektivnější!

 

4) Automatizace procesů a úspora času

I jednoduché CRM zdarma vám umožní automatizovat množství rutinních úkonů, které vás nebaví a zbytečně vám zabírají čas. Získáte více prostoru pro důležitější práci a dosáhnete lepších výsledků.

Chcete se o možnostech CRM systému dozvědět více? Uvařte si kafe, přečtěte si CRM blog a udělejte si vlastní názor.