Jak cvičit na zahradě nebo na hřišti

Nebaví vás cvičení v posilovně a máte raději venkovní aktivity? Inspirujte se činnostmi, které si užijete na zahradě, na hřišti, ale také v parku nebo v lese. Vysněná postava už nemusí být jen nesplněným snem. Udělejte něco pro své tělo a začněte ještě dnes!

 

TRX závěsný systém

Vyzkoušejte závěsný systém TRX, kterým posílíte nejvíce střed těla. Skvěle však protáhnete i záda a můžete posílit svaly na rukou. TRX jednoduše umístíte na strom, na hrazdu, případně jinam, kam jej zavěsíte a následně cvičíte a posilujete s vlastní vahou. Výhodou tohoto cvičení je i jeho zábavná stránka a nastavitelné popruhy vám umožní cvičit při jakékoliv výšce.

 

Trampolíny

Mezi oblíbené sporty dětí, ale i mnohých dospělých patří trampolíny. Menší trampolíny umístíte klidně do pokoje, větší se pak hodí na zahradu. Pokud byste na trampolíně jednoduše skákali zhruba 30 minut, a to pravidelně měsíc, tak budete překvapeni výsledky. Toto cvičení vás bude bavit a navíc můžete na internetu najít i spoustu možností, jak obyčejné skákání ozvláštnit a naučit se tak něco nového.

 

Švihadlo

Možná si říkáte, že švihadlo je pro děti a že jste naposledy skákali na základní škole. Málokdo však ví, že švihadlo je tím nejlepším pomocníkem, jak zhubnout a vyrýsovat postavu. Postačí denně skákat 3 až 5 minut v kuse a postupně přidávat až na 10 minut. Uvidíte, že se vám začne formovat tělo, nejdříve jeho střed, poté nohy, kritické břišní partie a také boky i ruce. Skákat můžete navíc venku, na zahradě, v lese i v parku.

 

Činky

Většinou se s činkami cvičí v posilovně, a to hlavně z toho důvodu, abyste v zrcadle viděli, zda cvik děláte správně. Pokud však už cvičíte nějakou dobu, tak se nemusíte bát vzít si činky na zahradu, případně i do parku a posilovat s přáteli venku. Ideálním způsobem, jak zhubnout a posílit svou kondici je kombinovat posilování s činkami s kardio aktivitou. Vybrat si můžete běh venku nebo na běžeckém páse, pravidelné cvičení na eliptickém trenažéru nebo alespoň 30 minutové cvičení na vibrační plošině.

 

Míčové hry

Když se řekne míčová hra, tak většinu napadne fotbal, volejbal nebo basketbal. Kromě těchto, často venkovních sportů si však můžete vybrat posilování s míčem. Pro zkušenější sportovce je zajímavým nápadem medicinbal. Ti, kteří se cvičením začínají si zvolí menší míč. S míčem můžete dělat dřepy, sedy-lehy, případně si s ním házet. I tím posílíte ruce a celý střed těla.

 

Posilovací gumy

Zábavným způsobem, jak formovat tělo a získat svaly, jsou posilovací gumy. Pomocí nich můžete trénovat ruce, nohy, ale i kritické partie jako je například břicho, vnitřní strana stehen nebo hýždě. S posilovacími gumami můžete posilovat venku, na hřišti nebo v parku. Vezměte s sebou partu přátel a udělejte si vlastní sportovní lekci.