4 nejčastější mýty o vizitkách

Současné době vládnou informační technologie, a tak se není co divit, že se spousta věcí přesunula do online světa, do virtuální reality. Stále však existuje dost těch, které si své místo uhájily měnícím se trendům a digitálním časům navzdory. K jedněm z nich patří i klasická papírová vizitka. Podařilo se jí to i přes řadu mýtů, které jsou s ní spojené.

Patří do minulosti

Někdo by možná řekl, že tento malý a nenápadný kousek papíru už je staromódní a nemá v 21. století co dělat. Opak je však pravdou, stále patří k populárním nástrojům, díky nimž můžete získat nové zákazníky. Pomocí ní si o vás a vaší práci dělají lidé obrázek, ovlivňuje jejich první dojem a pomáhá lámat ledy při seznamování. A věřte tomu nebo ne, ale i dnes existuje stále dost lidí, kteří nevlastní chytrý telefon a s digitálními technologiemi si zrovna netykají. I to je jeden z důvodů, proč jsou papírové vizitky k nenahrazení.

 

Končí v koši

Aby v záplavě vizitek ta vaše nezanikla a neskončila někde v koši – což se mimochodem děje v 90 % případů – musíte zkrátka zaujmout. Moderní, barevné, designově zpracované vizitky s nápadem se pyšní mnohem delší životností než ty klasické. Lidé si vás navíc díky nim lépe zapamatují, protože, i když technický pokrok nezastavíme, pořád platí, že hmatatelné věci se snáz vryjí do paměti. Dejte si proto na nich pořádně záležet, jinak se bude skutečně jednat jen o vyhozené peníze.

 

Už neprodávají

Na rozdíl od jiných forem sebeprezentace můžete mít vizitky neustále po ruce, ať už v peněžence nebo praktickém vizitkáři. Nic vám tak nebrání nabídnout ji, když je to zrovna potřeba. Vždyť každý z nás denně potkává spoustu lidí, s mnohými zabředne do diskuze, probírají se různá témata a řeč tak klidně může přijít i na váš byznys. A když o něj dotyčný projeví hlubší zájem, není nic snazšího, než mu kontakt na sebe předat právě prostřednictvím vizitky. Pomáhá vám tak nepromarnit svoji šanci.

 

Zvládnu si je vytvořit sám

Vizitky nabízí díky variabilitě velké množství možností, jak s jejich vzhledem pracovat, stačí si s nimi „jen“ vyhrát. Nejste-li zkušeným grafikem, pak svěřte návrh vizitek profesionálům. Ti nejlépe vědí, jak je správně uchopit, aby doladily vaši image a korespondovaly s firemní identitou. Investujete-li navíc i do kvalitního tisku, můžete si být jistí, že ta vaše v koši rozhodně neskončí!