Přemýšlíte o založení e-shopu? Těmto chybám se vyhněte

Rozhodli jste se prodávat výrobky prostřednictvím e-shopu v online světě? Skvělý nápad. E-shopy jsou dokonalým řešením. Umožní vám zasáhnout mnohem širší spektrum zákazníků. Šetří také nemalé náklady, které je nutné vynaložit na provoz kamenné prodejny. E-shopy mají v moderním světě obrovský potenciál, ale musíte dbát na to, abyste už v samotném začátku vykročili tou správnou nohou. Čeho byste se tedy měli vyvarovat?

 

Zapomeňte na WordPress

Začínající podnikatelé často hledají způsoby, jak ušetřit na nákladech v každém směru. A to je samozřejmě v pořádku. Je třeba zvážit všechny alternativy a vybrat tu nejlepší za takovou cenu, jakou si můžeme dovolit. Nicméně, v některých případech se šetřit nevyplatí. A to například při tvorbě webové stránky. Přestože vám WordPress nabízí možnost, jak vytvořit e-shop zdarma, nebo za nízký jednorázový poplatek prostřednictvím Woocommerce pluginu, nenechte se zlákat. WordPress šablony sice mají dokonalý design, no o jejich kódech se totéž nedá říct. Navíc, redakční systém funguje na pluginech, které rozšiřují funkce webové stránky, zároveň ale mohou být ve vzájemném konfliktu.

Porozhlédněte se po řešení, které vám ani v budoucnu nezpůsobí problémy. Bude kompatibilní s dopravními společnostmi, účetním softwarem nebo marketingovými kódy. Propracované řešení, které splní i vaše požadavky nabízí například e-shopové řešení Shoptet nebo Upgates.

 

Počítejte s náklady na marketing

Tvorbou e-shopu to nekončí. Online svět je plný e-shopů, které vám mohou konkurovat. A i v případě, že je váš produkt jedinečný, nepomůže vám to, pokud o něm nikdo nebude vědět. A tady přichází na výsluní internetový marketing, který vám pomůže webovou stránku zviditelnit. Ať už vsadíte na PPC reklamu, SEO, Facebook kampaně nebo jejich kombinaci, vězte, že marketing bude tvořit skutečně markatní část vašich nákladů, proto ho raději zahrňte do svých plánů již v samotném začátku.

 

Tuctový e-shop se ztratí v davu konkurence

Váš e-shop by měl už na první pohled upoutat a přimluvit se cílové skupině nejen prostřednictvím atraktivních textů, ale i designu. E-shop na míru a podle představ vám pomůže vytvořit reklamní agentura se zkušenostmi. Pokud tedy nechcete šlápnout již v samém začátku vedle, můžete se obrátit na profesionály.