Reklamní předměty – proč mají smysl i dnes?

Existuje celá řada možností, jak můžete vaši firmu propagovat. Některé z nich jsou efektivní více, jiné méně. Reklamní předměty bezpochyby spadají do té první kategorie. Proč se vyplatí do nich investovat?

 

Jsou efektivní

Reklamní předměty tvoří důležitou součást firemní komunikace a významným způsobem přispívají k rozšiřování  povědomí o značce, produktech, službách. Rozdávají se obchodním partnerům i zákazníkům, často se tak mohou dostat na místa, kam vaše PR ani nedosáhne.  V očích širší veřejnosti zvyšují vaši důvěryhodnost a posouvají vztah dárce-obdarovaný, respektive prodejce-zákazník, který je pro každou firmu životně důležitý. Nemluvě o tom, že dárkem potěšíte každého, získat něco navíc, zdarma, ocení totiž všichni bez rozdílu.

 

Jsou pro každého

Bez reklamy žádný úspěšný obchodník nemůže existovat, protože neupoutá pozornost kupujících. Dobře vědomi si toho byli dokonce už ve Starém Egyptě, kde do ní pravidelně investovali část svého výdělku, aby se o nich vědělo. Vyhradit si na ni část rozpočtu byste měli i vy, a to i v případě, že s byznysem teprve začínáte a nemáte tak financí nazbyt. Stačí jen investovat do levnějších propagačních předmětů, z široké nabídky si každý vybere přesně podle svých potřeb a možností.

 

Jsou funkční

V reklamních předmětech by se měly skloubit tři parametry: vkus, design a funkčnost. Docílit tohoto ideálního stavu je však v dnešní době čím dál obtížnější úkol. Mnohdy se zapomíná na to, že předmět by měl být opravdu užitečný, aby ho člověk používal dlouhodobě a každodenně. Jedině tak si k němu vytvoří vztah a vaši firmu si zcela nenásilně zapíše do svého podvědomí. Dejte do oběhu věci s ohledem na vaši cílovou skupinu, které využije valná většina. Vedle rozhodně nešlápnete s kalendáři, tužkami nebo bloky, nabízet ale můžete i méně tradiční, přesto účelné a praktické věci, třeba reklamní USB flash disky. Vždy by ale nějak měly souviset se značkou a produkty, které propagujete. Když zvolíte správně, získáte na svou stranu opravdu mocný marketingový nástroj.