4 způsoby, jak představit firmu

Začali jste podnikat a hledáte způsob, jak vaši firmu představit novým klientům? Využijte ověřené způsoby reklamy, která vám získá nové zakázky. Vsaďte na originalitu, vtip i příjemný design. Víte, jak začít?

 

1) Nápad, co prodává

Prvním krokem, jak oslovit potenciální klienty je mít dobrý nápad. Může se jednat o nápad na reklamu, na chytlavý slogan, případně vizitky nebo letáky, které zaujmou. Nápad ve většině případů prodává a je nejcennějším artiklem. Pokud vás něco napadne, snažte se být originální a hlavně svůj nápad dobře chraňte před konkurencí.

Svou firmu představte přesně tak, jak chcete působit a jaké jsou vaše cílové skupiny. Určitě jiný nápad potřebujete pro sportovní potřeby, pro účetní služby nebo třeba prodej hraček.

 

2) Originalita a zapamatovatelnost

Kromě dobrého nápadu byste měli být originální a zapamatovatelní. Vyberte si barvy, které se k sobě hodí. Prodává i zapamatovatelné logo, které by mělo být jednoduché, přitom výstižné. Pokud se vám podaří zrealizovat reklamu vtipně, tak věřte, že o ní budou lidé mluvit a reference si předají dál.

Rozhodně se nesnažte nikoho kopírovat a v tomto momentě zapomeňte na konkurenci. Při tvorbě letáků nebo plakátů, stejně jako při tisku vizitek, myslete na jedinečnost. Váš produkt nebo služby by si lidé neměli spojovat s jinými službami, produkty nebo firmami.

 

3) Jaké tiskoviny musíte mít

Při podnikání se rozhodně neobejdete bez tištěné reklamy. Skvělým pomocníkem jsou vizitky, letáky, plakáty, ale také tiskoviny většího formátu. Mezi takové patří například bannery, případně potisk billboardů.

Oslovit potencionální zákazníky můžete i reklamou v novinách, časopisech, v rádiu nebo televizi. Počítejte však s tím, že tento druh reklamní kampaně je mnohonásobně dražší.

 

4) Oslovit správným způsobem

Je důležité, aby vaše reklama a představení firmy nebylo vulgární, příliš vlezlé nebo v lidech vyvolávalo nepříjemný pocit. Snažte se vyhnout také reklamám, které působí na city. Je pravda, že děti a zvířata prodávají, ale nesnažte se je mít na tiskovinách za každou cenu. Mnohem jednodušší a efektivnější cesta je jít již zmíněnou cestou vtipu, zábavy a pozitivního přístupu. Vzbuďte v lidech pozitivní a příjemné emoce a tím vzbudíte i jejich zájem.