Vyrýsované břicho aneb pár tipů, které vám k němu pomohou

I když nedávno nastalo jarní období, možná už teď pomýšlíte na letní sezónu. Pokud vás znervózňuje vaše povislé břicho a chcete vylepšit formu, máme pro vás pár tipů, jak brzy vidět skvělé výsledky.

 

Cvičte komplexně

Pokud chcete mít dokonalé břicho, bude nutné si pořádně “máknout”. Cvičení, které by bylo zaměřeno pouze na jednu oblast, je bohužel velmi neefektivní, proto bude potřeba zahrnout cviky, které budou komplexní. Ve vašem snažení vám mohou pomoci klasické dřepy, které zapojují velké množství svalů ve vašem těle.

 

Ve dvou se to lépe táhne

Najít motivaci do tréninku, když nemáte úplně nejlepší den, není úplně nejjednodušší. Proto je dobré najít si parťáka, který bude cvičit společně s vámi. Pokud nikoho takového nemáte, můžete si najmout trenéra ve fitness centru, který pro vás bude dobrou motivací. Další možností je návštěva sálových lekcí, kde se budete motivovat vzájemně ve skupině. Využít můžete kruhový či funkční trénink, kde si dáte pořádně do těla.

 

Myslete na zdravé stravování

I když je to smutná pravda, musíme se o to s vámi podělit. Bez zdravého stravování tuk na vašem břiše jednoduše neodejde. Ve vašem snažení vás podpoří bílkoviny, zdravé tuky, vitamíny či potraviny, které jsou bohaté na vlákninu. Zdravé trávení jde se zdravou stravou ruku v ruce, proto nepodceňujte ani to.

 

Nezapomeňte odpočívat

Jestli chcete zhubnout, musíte se zaměřit na mnoho aspektů ve svém životě a jedním z nich je i spánek. Když si dostatečně neodpočinete, vaše svaly dostatečně neregenerují a tělo vylučuje stresový hormon kortizol, což vede pouze k nájezdům na lednici a velkému přejídání. Odpočinout byste si ale měli i duševně. Vypustit můžete např. při masáži, meditaci nebo třeba v sauně – záleží pouze na vaší preferenci.

Pokud chcete spojit příjemné s užitečným, vyzkoušejte wellness klub, kde najdete prostor pro pohyb, tak i pro relaxaci. Vaše tělo i mysl to jistě náležitě ocení a vy nebudete muset přebíhat z jednoho místa do druhého.